Ford nieuws van Molenaar

Ford verlengt garantie tot 5 jaar

Id: 6031
Ford biedt particuliere en kleinzakelijke klanten extra zekerheid in onzekere tijden. Wie nu een Ford koopt, krijgt namelijk een extra lange garantie tot 5 jaar / 100.000 kilometer cadeau. Met dit nieuwe aanbod, dat geldt tot 31 maart 2021, biedt Ford niet alleen extra zekerheid, maar ook de mogelijkheid om tegen speciale meerprijzen te kiezen voor een nog uitgebreidere garantie. Zo kunnen kilometervreters de garantie op een nieuwe Ford uitbreiden van 100.000 naar 200.000 km. Voor een Fiesta kost dit bijvoorbeeld eenmalig 60 euro en voor een Focus 100 euro. De extra lange garantie is overdraagbaar, wat bij verkoop van de auto kan resulteren in een gunstigere restwaarde.

Bovenop de extra lange garantie kunnen Ford rijders ook profiteren van de zekerheden van tot 5 jaar inbegrepen onderhoud en 24/7 Ford Assistance Gold pechhulpservice in heel Europa. Er kan worden gekozen uit verschillende termijnen van 3, 4 of 5 jaar onderhoud, inclusief bijbehorende onderdelen, vloeistoffen en arbeidsloon. Er kan ook een Protect Service Plan Plus1 worden afgesloten waarbij slijtagedelen zijn inbegrepen zoals remblokken, remschijven, schokdempers, een einddemper, startaccu, wisserbladen en lampen.

5 jaar lang onbezorgd rijden met het Ford Protect Service Plan is nu al mogelijk vanaf € 184 per jaar voor een Fiesta en € 230 per jaar voor een Focus.

De verlengde garantietermijn geldt ook voor kleinzakelijke ondernemers die in de markt zijn voor een nieuwe bedrijfswagen. De modellen uit de brede line-up van Ford Bedrijfswagens komen tot nader order met een extra lange garantie van 4 jaar of 100.000 km. Ook hier is de garantietermijn uit te breiden naar bijvoorbeeld 200.000 km én zijn tegen speciale prijzen tevens vooraf het onderhoud en uitgebreide pechhulpservice mee te bestellen.

Category: Personenautos
Merk: Ford